Chi Ching's Dairy...豬腩肉天地

Monday, May 22, 2006

神o既能力真係勁到無輪!!!

2006年5月22日

犀飛厲呀!!! 神o既能力真係勁到無輪!!! 昨天先返祟拜, 今天同一個朋友食tea, 竟然無啦啦傾到信仰 ,又無啦啦多口問句佢有無興趣參加, 唸住青衣咁鬼遠, 人地住沙田, 實無望啦, 點知佢一句話, 我就係唸住搬去青衣!!! 勁呀!!!你都咪話唔神奇!!!明明佢係serve 我o個個, 宜家竟然變o左我係serve 佢o個個, 好搞笑呀!!! 但係我地都好開心, 如果下星期日佢真係同我一齊參加祟拜, 我真係要感謝神啦...我岩岩昨日先俾人介紹, 下星期就可以介紹人, 勁呀!!!完全無安排過, 完全無計劃過, 神就已經安排了我o既工作!!! 神呀! 你係得o架!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home