Chi Ching's Dairy...豬腩肉天地

Thursday, May 25, 2006

你地全都成長了

2006年5月25日

昨天星期三回到ied, 睇睇班師弟妹宜家咩情況。返到去, 個個疑神疑鬼咁問究竟呢個係乜水, 好搞笑, 識我o既, 固然走o黎同我傾兩句, 識o下又唔識o下, 反而就好似好叻咁同人講我係邊個, 見倒呢個情況真係覺得好搞笑。睇住佢地宜家咁成功, 我真係好開心, 呢班兄弟姐妹大部分都係一年班, 好想佢地可以繼承我地以前o既衣缽。

七年啦! 唔係一件容易事, 呢一條根係好多人辛辛苦苦種出o黎, 雖然走o左兩年, 但係仍然好喜歡返去睇o下佢地, 教o下佢地, 同佢地玩返兩板, 之後飲飲食食當然亦係少不了o既。

今 年又十幾人畢業, 個個都話請我食飯, 都係聽住先! 但係當然好開心, 知道呢班細路妹個個出人頭地,即係話 又會有十幾個好老師出世啦。球隊已經唔需要我地呢d 過氣o既再多言一句, 宜家已經有一班新領袖, 係新時代, 係new way ! 當然日後如果有機會, 都想唸唸返去做佢地教練, 始終...如同師父一樣好想將自己o既一切傳授俾呢班師弟師妹。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home