Chi Ching's Dairy...豬腩肉天地

Monday, May 29, 2006

訓唔著...

2006年5月30日

今晚睡不著, 跟親戚朋友o係newway 唱好k, 可能真係玩得太開心, 宜家3點都訓唔倒。今日見返嘉敏, 我覺得佢同以前唔同o左好多, 人有自信o左, 講o野比以前得體o左好多, 可能真係經歷過, 人就真係唔同曬。

早兩日, 同yoki 傾o左一次好深入o既計, 雖然過程中又再入一次睇住佢流淚, 但係學你咁講, 之後我同你一樣都係好開心, 好舒服。太多太多自己俾自己o既壓力, 我相信經過今次o既傾計, 我地o既感情又進一步, 真係少數o既第五級變種人呀!!!

o黎跟o既下午就會係我最後一日係st. joe o既代課啦, 斷斷續續都代o左八日, 真係唔捨得, d 小朋友好可愛, 周老師前, 周老師後, 又聽話, (應該話由唔聽話到聽話)。明天一個大型show, 我最後o既一個環節, 只要班小朋友做得好好睇睇, 我就可以功德完滿啦。^^

跟住o既一個月, 將會係我o既一個挑戰...普通話, 一定要努力d, 學多d!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home